استند فروشگاهی

خرید استند فروشگاهی

رادکو تولید کننده استند فروشگاهی با مواد اولیه گوناگون و تولید انواع استند مانند استند فروشگاهی فلزی، استند فروشگاهی پلکسی و... در ابعاد مختلف به وسیله بروزترین نرم افزارها، فناوری های برتر و تکنولوژی های موجود در کشور از ایده پردازی، طراحی استند و ساخت استند به شما عزیزان خدمات رسانی می نماید.

قفسه بندی فروشگاه یکی از مهم ترین قسمت دکوراسیون تمامی فروشگاه ها است. زیرا استندها محلی برای نمایش محصولات شما به منظور افزایش تعداد مشتری های شما می باشند. استند فروشگاه ها باید بادوام، سازگار، زیبا و چشمگیر و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین استند فروشگاهی می بایست از بهترین کیفیت برخوردار باشد و برای محصولی که نمایش می دهید مناسب باشد. بنابر تنوع محصولات از استندهای مختلفی برای آن ها استفاده می کنیم.

خرید استند فروشگاهی

خرید انواع استند فروشگاهی

 

استفاده از استندهای فروشگاهی امروزه راهی بهینه برای تبلیغات محصولات جدید و مهم در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و حتی فروشگاه های کوچک و بزرگ است. در واقع هر وسیله ای که بتواند محصولات مورد نظر شما را بهتر و در شکل و شمایلی شیک تر در دسترس مخاطب قرار دهد، استند نام دارد.

جهت ثبت سفارشات با شماره ۲۲۵۸۳۴۹۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انواع استند فروشگاهی

استندهای فروشگاهی ابزارهای کارآمدی هستند که به منظور نمایش محصولات و جذب توجه مشتریان در فروشگاه‌ ها و نمایشگاه‌ ها طراحی شده‌ اند. این استندها در انواع مختلفی از جمله استندهای چوبی، فلزی، پلاستیکی و حتی مقوایی موجود هستند و می‌ توانند به‌ صورت ایستاده، دیواری یا قابل حمل تولید شوند. با توجه به نوع محصولات و فضای فروشگاه، هر یک از این استندها می‌ توانند به‌ صورت خاصی به بهبود تجربه خرید مشتریان و افزایش فروش کمک کنند. علاوه بر این، انواع استند فروشگاهی قابلیت شخصی‌ سازی دارند و می‌ توانند به‌ عنوان ابزاری برای تقویت هویت برند و جلب توجه در بازار رقابتی عمل کنند.

در ادامه هریک از استند های فروشگاهی موجود در تولیدی راکو را میتوانید مشاهده کنید و برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای بیشتر وارد صفحه شوید.

نقش استند فروشگاهی در تبلیغات

با توجه به گسترش فناوری های مختلف و تخصصی شدن مشاغل، بازاریابی و فروش برای معرفی محصولات تولید شده، دغدغه اصلی این مشاغل می باشد. همچنین با تبدیل شدن فروشگاه های کوچک به هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای، ارائه ی محصولات تولیدی با برند همان شرکت به بهترین شکل الزامی است.
استندهای تبلیغاتی نیز در این امر توانسته است نیازهای مدنظر برای معرفی برند را تامین کنند.

خرید استند فروشگاهی ایستاده

استند فروشگاهی ایستادده سان استار

بازاریابی و تبلیغات با استفاده از استند یکی از راه های مطلوب و مقرون به صرفه است که  قرار دادن آن در داخل و خارج فروشگاه ها منجر به بهتر دیده شدن محصولات و جلب نظر افراد از دور و نزدیک می شود. استند ها در انواع مختلف استند فلزی، استند چوبی، استند آکریلیک و یا به صورت ترکیبی وجود دارند. استند ها هیچ محدودیتی در اندازه و طرح ندارند و با توجه به نوع، اندازه و وزن محصول در دو نوع استند فروشگاهی ایستاده و استند فروشگاهی رومیزی تولید می شوند.

استند نمایش محصول می تواند در محل کار، غرفه نمایشگاهی، سالن های همایش، کنفرانس ها، فروشگاه ها، مراکز خرید و هتل ها مورد استفاده قرار گیرد.

اثرات تبلیغاتی استفاده از استند فروشگاهی

  • خرید تعداد بیشتری از یک کالا
  • آموزش و دادن آگاهی به مشتریان
  • امکان فرصت امتحان کردن یک محصول
  • ایجاد ترافیک اطراف قفسه محصول و جلب توجه بیشتر
  • تغییر نظر خریدار از یک برند به برند دیگر
  • نشان دادن محصول و ویژگی های آن به بهترین شکل ممکن
  • ترغیب خریدار به خرید آنی و بدون برنامه ریزی قبلی
  • حک شدن یک برند در ذهن مشتری
  • تبلیغ و نمایش کالاهای مکمل در کنار هم
  • فراهم کردن فرصت تعامل هر چه نزدیک تر با مشتریان جدید

استند فروشگاهی

خرید استند فروشگاهی ایستاده سن ایچ

رازهای فروش بیشتر محصولات در فروشگاه با استفاده از استند فروشگاهی

در ادامه به بررسی دقیق تر اینکه استند های مخصوص فروشگاه چگونه می تواند در جذب مشتری و فروش بیشتر کمک کننده باشذ بپردازیم با رادکو همراه باشید:

استفاده از رنگ های آرامش بخش در استندهای نمای جلو فروشگاه

نمای ویترین و استندهای آن اولین عامل در جذب مشتری هستند. در واقع این ویترین خود پیام خاموشی برای دعوت به فروشگاه است. در ازدحام و شلوغی خیابان ها و معابر، مشتری اگر احساس کند که چند دقیقه ای در فروشگاه می تواند حس خوبی تجربه کند، وارد آن می شود. بنابرین استندهای جلو و ویترین فروشگاه برای اثربخشی بیشتر باید رنگ های آرام بخشی داشته باشند.

استفاده از استندهای بسیار جذاب در انتهای فروشگاه

بهتر است در قسمت انتهای فروشگاه اقلام ضروری که نیاز بیشتر و دائم به آن وجود دارد، قرار داده شود. چرا که مشتری مجبور می شود این مسیر را تا انتهای فروشگاه برای اقلام ضروری طی کند. استند های این مسیر و انتهای فروشگاه باید کاملاً جذاب باشند. گاهی علاوه بر نیاز مشتری، جذابیت استند ها مشتریان را به سمت خود می کشد. در غیر این صورت مشتری تمایلی به رفتن به انتهای فروشگاه نخواهد داشت.

استندهای معمولی در نقاط طلایی فروشگاه

نقاط طلایی فروشگاه در واقع همان قسمت های پرتردد مشتریان هستند. این استند ها به هر شکل که باشند چون در مسیر مشتریان قرار دارند، مورد بازدید قرار می گیرند و فروش محصولات داخل آن ها نیز بالاست. بنابراین عوامل جذب در این نقاط فقط در حد نیاز تدارک دیده می شود.

قرار گرفتن استند های مرتبط با هم در یک قسمت از فروشگاه

در این قسمت باید به جزئیات برای اثربخشی بیشتر توجه شود و استند های متمایز تر نقش پر رنگ تری در فروش محصولات مرتبط با هم خواهند داشت. طراحی و نورپردازی خاص استند در این قسمت حائز اهمیت است. چرا که با قرار گرفتن برند های متفاوت کنار هم و ایجاد رقابت بالا، استند برند های مختلف باید متمایز باشد.

استند فروشگاهی ایستاده

استند فروشگاهی ایستاده روغن موتور

استندهای فروشگاهی لوکس تر برای محصولات لوکس تر در قسمت ویژه فروشگاه

هر استندی برای هر محصولی مناسب نیست. برای محصولات لوکس تر، استفاده از استند های لوکس تر ضروری است. فلذا برای افزایش فروش این محصولات استند های خاص باید فراهم شود و حتماً در قسمت ویژه فروشگاه قرار داده شود.

چیدمان مناسب در ارتفاع مناسب استندهای فروشگاهی

سطح نگاه و زاویه دید مشتریان بسیار مهم است. محصولاتی که فروش بیشتری دارند باید در ارتفاع بین 100 تا 140 سانتی متر قرار داده شوند. به عنوان مثال محصولات مربوط به کودکان در ارتفاع پایین تر و در مقابل دید آن ها قرار می گیرد و معمولاً استند فروشگاهی کودکان با ارتفاع کمی ساخته می شوند.

استند رومیزی گردان مانی

استند رومیزی گردان سه وجهی مانی

استندهای پرفروش کنار صندوق فروشگاه

هنگام پرداخت در کنار صندوق فروشگاه، لحظه ای طلایی است. در این توقف چند دقیقه ای استند های این قسمت نظر بسیاری از افراد را جلب می کند. این استند ها، استند های کوچک و حاوی محصولات کوچک تر هستند که در انتهای خرید معمولاً به سبد خرید اضافه می شوند. این محصولات علاوه بر این که بسیار وسوسه انگیز هستند، قیمت پایین این محصولات نیز دلیل دیگری بر انتخاب آسان آن ها است.

بررسی رفتار خرید مشتری پس از دیدن استند و قفسه محصول

هر یک از موارد بالا را می توان به آسانی در مشتریان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. اختصاص یک دوره زمانی مناسب و سنجش رفتار مشتری در صورت وجود و عدم وجود استند کاملاٌ بیانگر این تاثیر است. بنابرین فقط و فقط باید به این موضوع توجه داشت که چه نوع استندی مناسب محصول ماست. گاهی انتخاب نادرست نوع استند و عدم جلب توجه مشتریان نه تنها نتیجه مثبتی ندارد بلکه می تواند هزینه اضافی و ناکارآمد به دنبال داشته است.

هدف از تبلیغات با استفاده از استند فروشگاهی

  • ترغیب مشتریان به خرید
  • یادآوری تبلیغات رسانه ای
  • اطلاع رسانی جهت رویدادها
  • معرفی محصول جدید

استند فروشگاهی رومیزی BOROFONE

استند فروشگاهی رومیزی محصولات BOROFONE

البته هدف اصلی توقف و کنجکاو شدن مشتری در حال گذر است. تاثیر گذاری برای خرید آنی و لحظه ای در استفاده از این نوع تبلیغات به گونه ای است که تبلیغات در محل سر لاین ها بیشترین تعداد خریداران را به سمت خود می کشد. پس از جلب توجه مشتری، وظیفه بعدی این ابزار ها نشان دادن ویژگی هایی از  برند و محصول است تا بتواند مشتری را به خود جلب کند و فروش محصول را افزایش دهد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای فروشگاه های خود از زیر مانیتوری های شرکت رادکو با برند خود نیز بصورت اختصاصی سفارش دهید.

📞 جهت ثبت سفارشات انواع استند فروشگاهی با شماره ۲۲۵۸۳۴۹۷-۰۲۱ شرکت رادکو تماس حاصل فرمایید. 📞

سوالات متداول استند فروشگاهی

استند فروشگاهی به تجهیزاتی گفته می‌ شود که برای نمایش و عرضه محصولات در فروشگاه‌ ها استفاده می‌ شود. این استندها به جذب مشتری و افزایش فروش کمک می‌ کنند.

استندهای مختلفی وجود دارند، از جمله استندهای تبلیغاتی، استندهای دیواری، استندهای ایستاده، و استندهای قابل حمل. هر کدام به منظور خاصی طراحی شده‌ اند.

استندها می‌ توانند از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، پلاستیک، و مقوا ساخته شوند. انتخاب ماده مناسب به نوع محصول و مکان نصب بستگی دارد.

هنگام انتخاب استند، به نوع محصول، فضای فروشگاه، و هدف تبلیغاتی خود توجه کنید. همچنین، استند باید با طراحی کلی فروشگاه هماهنگی داشته باشد.

بالا