اخبار و مقالات

پنج‌شنبه, 08 دی 1401 / منتشر شده در اخبار و مقالات

سوالات متداول مشتریان در مورد انواع استندهای فروشگاهی گروه تجاری رادکو

❓ استند فروشگاهی چیست؟

با گذر زمان و به وجود آمدن فروشگاه‌ ها و مراکز خرید بزرگ، رقابتی جدی میان تولید کنندگان و برند های بزرگ ایجاد شده است. در این بازار رقابتی یکی از محصولاتی که می تواند کمک کننده باشد استند های مختلف است.

استند فروشگاهی یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی در معرض دید و توجه مخاطبان قرار دارد. زیبایی، سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه‌ جویی در زمان و هزینه، نصب و راه ‌اندازی سریع و حمل و نقل آسان انواع استند ها منجر به استفاده گسترده از آن در زمینه های بازاریابی و افزایش فروش و بازده سرمایه‌ گذاری شده است. در واقع یکی از روش‌ های بسیار موثر جهت بازاریابی و افزایش فروش محصولات، دقیقا در نقطه تصمیم گیری نهایی و خرید توسط مشتری، استند فروشگاهی است.

استندهای فروشگاهی محصول

 

❓ طراحی انواع استند های فروشگاهی چگونه است؟

امروز در بازار رقابتی ایجاد شده وجود رنگ بندی ‌ها، شکل ‌های متنوع و گوناگون و نیز استفاده درست از توانایی ‌ها و استعداد های انسانی، رقابت را سخت کرده و نتیجه خوبی را برای مشتریان به عمل آورده است. این فضای رقابتی جدا از این که صرفه مالی بسیار بالایی را ایجاد کرده است، تنوع طراحی و ساخت استند های فروشگاهی و محصولات را نیز در بر گرفته است.

در طراحی انواع استند فروشگاهی، راه کار های طراحی بر اساس گروه هایی که باید طبق اصول آنها طراحی استند انجام شود، متغیر است.

 

❓ استندهای فروشگاهی گروه تجاری رادکو از نظر فرم و نوع کاربری چند نوع هستند؟

طراحی استند های فروشگاهی بر اساس فرم و نوع کاربری به چندین صورت امکان پذیر خواهد بود که عبارتند از:

  • استند فروشگاهی ایستاده
  • استند فروشگاهی رومیزی
  • استند فروشگاهی آویز یا دیواری
  • استند فروشگاهی دور ستون
  • استند فروشگاهی سر لاین
  • استند فروشگاهی چهار وجهی تا یک وجهی

 

❓ استند های فروشگاهی گروه تجاری رادکو از چه متریال و مواد اولیه ای ساخته می شود؟

در ساخت استند فروشگاهی از مواد اولیه­ی سبک و مقاوم استفاده می شود و بر این اساس امکان ساخت انواع مختلف استند فراهم است:

  • استند فروشگاهی فلزی
  • استند فروشگاهی ام دی اف
  • استند فروشگاهی پلکسی
  • استند فروشگاهی مفتولی

 

❓ استند های فروشگاهی رادکو برای معرفی چه نوع محصولاتی قابل استفاده است؟

از استند های فروشگاهی برای نمایش محصولات متفاوتی می توان استفاده کرد. گاهی همین موضوع اساس اسم گذاری استند و دسته بندی آن ها می شود. از جمله محصولاتی که امکان نمایش آن ها با استند های فروشگاهی وجود دارد عبارتند از:

  • لوازم آرایشی بهداشتی
  • پوشاک و البسه
  • عینک
  • کاتالوگ و بروشور
  • روزنامه و مجله
  • محصولات الکتریکی (شارژر، فلش، لامپ، پریز و کلید برق و…)
  • لوازم یدکی (لاستیک، آچار، پیش گوشتی و ….)

 

❓ استند های فروشگاهی رادکو درچه محل هایی قابل استفاده هستند؟

این استند در تمام مکان هایی که امکان مشاهده و شناخت محصول ارائه شده برای مراجعه کننده وجود دارد قابل استفاده خواهد بود. استند های روشگاهی بر اساس مکان مورد استفاده در انواع مختلفی قابل طراحی است:

  • استند های فروشگاهی
  • استند های داروخانه ای
  • استند های سوپر مارکتی
  • استند های فروشگاه های زنجیره ای
  • استند های کتابخانه ای

 

سوالات متداول مشتریان در مورد انواع زیر مانیتوری های گروه تجاری رادکو

❓ زیر مانیتوری چیست؟

زیر مانیتوری یک وسیله مهندسی پزشکی هست  و یکی از لوازم اداری با اهمیت جهت سلامت افراد و بسیار موثر در جلوگیری از بیماری های گردن و ستون فقرات، همچنین در دسته  لوازم جانبی سیستم های رایانه ای است. از این وسیله برای استاندارد سازی نحوه استفاده از مانیتور و  ایجاد فاصله بین سطح میز و صفحه ی نمایش (مانیتور) استفاده می شود.

خرید زیر مانیتوری کشودار

زیر مانیتوری قابل تنظیم، کورس ۷ الی ۱۴ سانت و دقت در تنظیم ارتفاع ۱ سانت

❓ چند نوع زیر مانیتوری وجود دارد؟

این وسیله به شکل های مختلفی تولید می شود. همچنین از نظر اندازه، تنوع بسیار زیادی وجود دارد. رنگ بندی نیز ویژگی دیگری است که تولیدکنندگان آن را لحاظ می کنند.

زیرمانیتوری ها بر اساس شکل، اندازه و رنگ بندی انواع مختلفی دارند. اما اصلی ترین اساس تقسیم بندی آن دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع آن است؛ چرا که مهم ترین مؤلفه ی یک پایه مانیتور ارتفاع آن می باشد که از این نظر دو نوع از این محصول تولید می شود. نوع اول زیرمانیتوری هایی با ارتفاع ثابت هستند و نوع دوم زیر مانیتوری هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

در انواع زیر میزی های ارتفاع ثابت فقط یک ارتفاع دارد. یعنی در صورتی که کاربر تعویض شود ممکن است به کار نیاید. همچنین اگر محل کار یا میزی که رایانه روی آن قرار دارد، تغییر کنند احتمال دارد نتوان از این محصول استفاده کرد. اما نوع دیگر یعنی زیر مانیتوری های قابل تنظیم دارای چندین ارتفاع مختلف هستند و با توجه به قد اپراتور رایانه که پشت مانیتور قرار دارد می توان از ارتفاع دلخواه با دقت مناسب و استاندارد یک سانت استفاده کرد. یا اینکه اگر میز یا محل کار تغییر کرد، قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد.

 

❓ آیا اصول ارگونومی در طراحی زیر مانیتوری ها رعایت می شود؟

از آن جا که زیر مانیتوری وسیله ای است که مستقیماً با سلامت انسان در ارتباط است، باید به گونه ای طراحی و انتخاب شود که برای سلامتی انسان مضر نباشد. زیر مانیتوری های گروه تجاری رادکو به گونه ای طراحی و تولید شده اند که اصول ارگونومیک درآن ها رعایت شده باشد. یعنی هنگام استفاده ی درست از آن ها ضرری متوجه کاربر نباشد.

 

❓ آیا زیر مانیتوری های رادکو قابلیت تطابق با سلیقه های مختلف را دارند؟

افراد مختلف علایق و سلیقه های مختلفی دارند. تلاش ما به عنوان تولید کننده این بوده است که بخش مهمی از این سلیقه را ارضا نماییم. تنوع رنگی محصولات، انواع متریال مورد استفاده، ابعاد مختلف زیر مانیتوری ها و تعبیه کشو و امکان وصل رابط های رایانه ای از جمله این ویژگی ها هستند.

 

زیر مانیتوری بدون کشو

زیر مانیتوری بدون کشو، کورس ۸ الی ۱۲ سانت و دقت در تنظیم ارتفاع به میلیمتر

 

❓ نحوه کاربرد زیر مانیتوری ها به چه شکلی است؟

استفاده از زیر مانیتوری ها بسیار راحت است. بعد از خرید این محصول، آن را از بسته بندی خارج کرده و مانیتور را با احتیاط جابجا کنید، پایه مانیتور را با توجه به ارتفاع مورد نیاز در محل مناسب قرار دهید و نهایتاً صفحه نمایش را روی آن قرار دهید.

همواره تلاش گروه تجاری رادکو این بوده است که اندازه این پایه ها به گونه ای انتخاب شوند که از نظر کاربرد بهینه و کاملا مطابق با استانداردهای ارگونومیک باشند.

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

دوشنبه, 09 آبان 1401 / منتشر شده در اخبار و مقالات
نکات ارگونومی زیر مانیتوری در محل کار اداری

ارگونومی چیست؟

ارگونومی در اصل واژه‌ای یونانی است که از ترکیب ERGO به معنی «کار» و NOMS به معنای «قاعده و قانون» تشکیل شده است. این علم، کارایی و عمل انسان و توانایی ‌های او را مورد مطالعه و تحقیق قرار می ‌دهد تا شرایط کار هماهنگ با وضعیت فرد ایجاد شود. از این رو علم آنتروپومتری ابزاری در دست طراحان است و در طراحی ‌ها بایستی ابعاد تجهیزات و وسایل متناسب با ابعاد انسانی طراحی گردد.

✔ اصول ارگونومی محیط کار برای مدیریت درد

افرادی که برای مدت طولانی پشت میز می ‌نشینند باید نکاتی را رعایت کنند تا میزان آسیب هایی که به بدن آن ‌ها وارد می ‌شود، کاهش یابد.

زمانی که وضعیت نشستن افراد (به ویژه اشخاصی که به بیماری ‌های آرتروز یا دیابت مبتلا هستند) پشت میز نامناسب باشد، ممکن است به عضلات، تاندون ‌ها، رباط ‌ها و رگ‌ های عصبی آن‌ ها آسیب وارد شود.

برخی از تأثیرات منفی وضعیت نامناسب نشستن عبارتند از:

  • درد گردن، شانه و کمر
  • سردرد یا میگرن
  • خستگی و تنش عضلانی
  • حس سوزن سوزن شدن یا بی حسی
  • خستگی چشم
  • رشد ضعیف ستون فقرات
  • تغییر منحنی ستون فقرات
  • اسکولیوز–کوژ شدن پشت به راست یا چپ
  • افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی و تنفسی
  • اختلالات گوارشی

بهترین حالت نشستن به قد فرد، صندلی که از آن استفاده می کند و نیز فعالیتی که در حالت نشسته انجام می دهد بستگی دارد. می توان با رعایت موارد زیر، وضعیت بدنی را بهبود بخشیده و به یک روش نشستن مناسب نیز دست یافت:

  • پاها را صاف نگه داشته یا آنها را روی زمین یا تکیه گاه قرار دهید.
  • از انداختن زانو ها یا مچ پاهای خود بر روی یکدیگر خودداری کنید.
  • رعایت حفظ کمی فاصله بین پشت زانوها و صندلی.
  • قرار دادن زانوها همسو و یا کمی پایین تر از استخوان لگن
  • قرار دادن مچ پا در جلوی زانوها
  • شل کردن شانه ها
  • در صورت امکان بازوها و زانوها را موازی زمین نگه دارید.
  • نگه داشتن آرنج در پهلوها که باعث ایجاد شکل L در بازوها می شود.
  • صاف و عمودی بنشینید و بدون فشار آوردن به گردن به جلو نگاه کنید.
  • پشت خود را کاملا به صندلی تکیه داده و یا از تکیه گاه (پشتی) یا کوسن در صورت وجود قسمت هایی از صندلی که پشت به راحتی با آن مطابقت ندارد، خصوصاً در ناحیه کمر، استفاده کنید.
نکات ارگونومی اداری برای جلوگیری از بروز بیماری

نکات ارگونومی اداری برای جلوگیری از بروز بیماری

موارد مهم رعایت اصول ارگونومی در کار

  • تنظیم صفحه نمایش

اگر صفحه نمایش کامپیوتر زیاد پایین باشد، باید چانه پایین آورده شود تا صفحه نمایش قابل رویت باشد؛ این کار باعث می ‌شود فرد به درد کمر، گردن و شانه مبتلا گردد. از این رو توصیه می ‌شود در صورت امکان صفحه نمایش به گونه‌ای تنظیم شود که مستقیم رو به روی چشمان کاربر قرار گیرد.

  • اثر زیر مانتیتوری بر اصول نشستن

جهت داشتن حالت استاندارد نشستن، ارتفاع مانیتور باید به اندازه ای باشد که لبه فوقانی مانیتور در راستای دید کاربر باشد. تعیین دقیق اندازه ارتفاع مانیتور، به ارتفاع و نسبت نیم تنه افراد بستگی دارد، که در افراد با نژاد و جنسیت های مختلف و کشورهای مختلف متفاوت است.

اطلاعات دقیقی درخصوص اندازه و نسبت های مختلف بدن (انتروپومتری) وجود دارد و گروه صنعتی و تولیدی استوراستند این اطلاعات را جمع آوری و دسته بندی کرده است و براساس آنتوپومتری قد ایرانیان و نسبت بالا تنه به پائین تنه افراد، اقدام به طراحی و تولید زیر مانیتوری نموده است. نتایج نشان میدهد که برای افراد با اندازه قد بین ۱۶۰ تا ۱۸۵ سانت، محدوده مناسب جهت تنظیم ارتفاع زیر مانیتوری بین ۷ الی ۱۴ سانت می باشد.

همچنین بر اساس مشاوره های پزشک متخصص و فوق تخصص بیماری های گردن و ستون فقرات (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)، دقت در تنظیم ارتفاع زیر مانیتوری در حد ۱ سانت معین گردیده است.

در حالی که مدل های غیر استاندارد موجود در بازار، یا بصورت ارتفاع ثابت ارائه گردیده که کاملا مردود است و یا نهایتا با دقت ۲ سانت و درکورس های محدود در تنظیم ارتفاع ارائه گردیده است که کاملا غیر استاندارد می باشد.

دقت در تنظیم ارتفاع زیر مانیتوری های محصولات گروه صنعتی و تولیدی استوراستند در حد میلیمتر و نهایتا ۱ سانت می باشد که نشان از دقت و تکنولوژی ظریف به کار برده شده در تولید این محصول است.

لذا باتوجه به اینکه قد افراد متفاوت هست، حتما زیر مانیتوری می بایست بصورت قابل تنظیم استفاده شود که فرد (یوزر) بتواند براساس قد و نیازش ارتفاع مانیتور را بصورت استاندارد تنظیم نماید و دوم اینکه کورس و دقت مورد نظر زیر مانیتوری می بایست مطابق با استاندارد های ارگونومیک باشد.

سفارش زیر مانیتوری

خرید زیر مانیتوری بدون کشو

🔻 شایان ذکر است، هر دو مدل زیر مانیتوری تولیدی گروه صنعتی استوراستند، کاملا مطابق با استاندارد های ارگونومیک هستند و کاملا اثر بخش در جلوگیری از بیماری های گردن و ستون فقرات در استفاده افراد هنگام کار با کامپیوتر

📞 جهت ثبت سفارش و خرید زیر مانیتوری میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید. ۲۲۵۸۳۴۹۷

 

تاثیر استفاده از زیرمانیتوری مناسب بر سلامت کاربران

  • منجر به قرار گرفتن کاربر پشت میز کامپیوتر در بهترین حالت ارگونومی و مناسب بدن می شود.
  • منجر به عدم فشار بر مهره های ستون فقرات می شود که نتیجه آن پیشگیری از کمردرد های مزمن خواهد بود‏.‏
  • منجر به قرار گرفتن گردن در بهترین وضعیت و قوز نکردن کاربر پشت میز می شود که نتیجه آن پیشگیری از آرتروز گردن و افتادگی شانه ها خواهد بود‏.‏
  • منجر به ایجاد زاویه دید مناسب برای کاربر می شود که نتیجه آن پیشگیری از خستگی چشم، سر درد و عوارض درازمدت چشمی خواهد بود‏.‏

 

  • انتخاب صندلی مناسب

برای میز کار باید مکانی انتخاب شود که فضای کافی برای زانوها، پاها وجود داشته باشد. به منظور حفظ وضعیت بدنی مناسب، باید از صندلی دارای محافظ گودی کمر استفاده کرد. بهتر است افراد نوعی صندلی را برای کار کردن انتخاب کنند که باعث شود زانوها هم سطح مفصل لگن قرار بگیرد. همچنین دسته ‌های صندلی باید به گونه ‌ای تنظیم شود که شانه ‌ها را در وضعیت مناسبی نگه دارد.

  • قرار دادن پاها در وضعیت مناسب

برای مناسب بودن وضعیت بدن فرد، باید پاها روی زمین صاف قرار گیرند؛ برای این کار می ‌توان از یک زیرپایی استفاده کرد. همچنین قرار دادن جسمی در زیر پای فرد باعث قرارگیری ستون فقرات در وضعیت خنثی می شود.

نکات ارگونومی نشستن در محل کار اداری

نکات ارگونومی در محل کار اداری

  • نور مناسب

به جای اینکه میز کار خود را رو به رو یا پشت به نور قرار دهید، آن را کنار پنجره بگذارید. نور طبیعی به افراد کمک می ‌کند تا بتوانند صفحه نمایش را بهتر ببینید. صفحه نمایش کامپیوتر فرد باید روشن ‌تر از نور بیرون باشد؛ بنابراین لازم است پرده‌ های پنجره را در روز های آفتابی به درستی تنظیم کنید.

  • صفحه کلید را نزدیک خود قرار دهید

در صورتی که فاصله صفحه کلید با دست زیاد باشد، به طوری که لازم باشد دست خود را بکشید، بازوها تحت فشار قرار خواهند گرفت. بنابرین بهتر است هنگام تایپ کردن یا استفاده کردن از ماوس کامپیوتر، مچ دست صاف، آرنج نزدیک بدن و دست ‌ها در امتداد آرنج ها یا حتی پایین ‌تر از آن ها قرار بگیرد.

  • استراحت کنید

زمانی که فرد به مدت طولانی پشت میز کار خود بنشیند، ماهیچه‌ ها خسته شده و با گذر زمان باعث بروز مشکلات دیگر می‌ شود. بنابرین بهتر است در کار کردن های طولانی مدت یک استراحت چند دقیقه ای بین فواصل انجام کار وجود داشته باشد. توصیه شده است که فرد در این زمان بایستد و حرکات کششی انجام دهد.

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

چهارشنبه, 27 مهر 1401 / منتشر شده در اخبار و مقالات
طراحی ساخت و تولید استند های فروشگاهی

استند چیست؟

یکی از روش‌ های بسیار موثر جهت بازاریابی و افزایش فروش محصولات، دقیقا در نقطه تصمیم گیری نهایی و خرید توسط مشتری، استند فروشگاهی است، استند یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی در معرض دید و توجه مخاطبان قرار دارد. چرا که زیبایی، سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه‌ جویی در زمان و هزینه، نصب و راه ‌اندازی سریع و حمل و نقل آسان انواع استند ها منجر به استفاده گسترده از آن در زمینه های بازاریابی و افزایش فروش و بازده سرمایه‌ گذاری شده است.

انواع استندها

استند ها انواع و اقسام گوناگونی دارند، که عبارتند از:

  • استندهای نمایشگاهی

  • استندهای تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی امروزه در شکل های متفاوت و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. مزیت مهم این ابزار، این است که علاوه بر ارائه محصول و چیدمان مرتب محصولات ، می توان از آن ها به عنوان دکوراسیون فروشگاه نیز استفاده کرد.

  • استندهای فروشگاهی

تفاوتی نمی کند که قصد فروش چه محصولی را دارید بهره بردن از استند های فروشگاهی در انواع متفاوت آن می تواند روی تبلیغات شما و میزان فروش شما تأثیر مستقیم داشته باشد. به طوری که استفاده ازاستند های فروشگاهی امروزه راهی بهینه برای تبلیغات محصولات جدید و مهم در فروشگاه های زنجیره ای و حتی فروشگاه های کوچک تلقی می شود.

استندهای فروشگاهی­ یا قفسه های فروشگاهی به دلیل ابعاد بزرگ و درخور توجه، بهترین وسیله برای نمایش محصول در سوپر­ مارکت‌ ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه ‌ها محسوب می ‌شوند.

استند فروشگاهی محصولات

کالا هایی که به صورت معمول در استندهای فروشگاهی یا قفسه های فروشگاهی به نمایش در می ‌آیند، عبارت‌ هستند از:

  • قفسه و شلف محصولات یا استند محصولات تازه (میوه و سبزیجات)
  • قفسه و شلف نان و شیرینی یا استند نان و شیرینی
  • قفسه و شلف نوشیدنی یا استند نوشیدنی
  • قفسه و شلف غذاهای آماده و نیمه آماده یا استند غذاهای آماده و نیمه آماده
  • قفسه و شلف کتاب، مجلات و روزنامه یا استند کتاب، مجلات و روزنامه

قیمت استند فروشگاهی رومیزی

❓ طراحی استند از کجا شروع می شود؟

شاید از خودتان پرسیده باشید که طراحی استند از کجا شروع می شود و چگونه می توان استندی طراحی کرد که بتواند نیاز های کسب و کارهای مختلف را برآورده کند؟

طراحی استند از نیاز مشتری و مکان مورد استفاده و نوع محصول که توسط استند به نمایش گذاشته خواهد شد آغاز می شود و طراح طبق این اطلاعات شروع به طراحی استند می کند.

 

طراحی انواع استند چگونه است؟

با گذر زمان و به وجود آمدن فروشگاه‌ ها و مراکز خرید بزرگ، رقابتی جدی میان تولید کنندگان و برند های بزرگ ایجاد شده است. وجود رنگ بندی ‌ها و شکل ‌های متنوع و گوناگون و نیز استفاده درست از توانایی ‌ها و استعداد های انسانی، رقابت را سخت کرده و نتیجه خوبی را برای مشتریان به عمل آورده است. این فضای رقابتی جدا از این که صرفه مالی بسیار بالایی را ایجاد کرده است، تنوع طراحی و ساخت استند ها و محصولات را نیز در بر گرفته است.

در طراحی انواع استند، راه کار های طراحی بر اساس گروه هایی که باید طبق اصول آنها طراحی استند انجام شود، متغیر است.

این طراحی ها چندین شاخه اصلی دارند که شامل موارد زیر است:

۱) طراحی استندهای تبلیغاتی

طراحی استند تبلیغاتی از دو نظر قابل بررسی است:

الف) طراحی سازه ای استند، در صنعت استند سازی بررسی تمامی استند ها در این حیطه قرار می گیرند.

ب) بیشتر به طرح های گرافیکی استند اطلاق می شود، که در طراحی انواع مختلف استند تبلیغاتی شاهد آن هستیم.

۲) طراحی استندهای نمایشگاهی

طراحی استند های نمایشگاهی به صورت طراحی استند های ایستاده و طراحی استند های رومیزی است و دسته بندی خاصی ندارد.

تفاوت عمده استند نمایشگاهی نسبت به استند های دیگر این است که، استند نمایشگاهی حامل اطلاعاتی جهت برندینگ است. تا اینکه برای فروش محصول طراحی شود.

۳) طراحی استندهای فروشگاهی

طراحی استند های فروشگاهی خود دارای زیر شاخه هایی است:

انواع طراحی استندهای فروشگاهی از نظر فرم

استند محصول رومیزی

انواع طراحی استندهای فروشگاهی (استند های ایستاده، رومیزی آویز یا دیواری، دور ستون و…) از نظر متریال

  • طراحی استند فروشگاهی فلزی
  • طراحی استند فروشگاهی ام دی اف
  • طراحی استند فروشگاهی پلکسی
  • طراحی استند فروشگاهی مفتولی
  • ……

البته در طراحی استندهای فروشگاهی متریال های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما عمده ترین متریال های استفاده شده برای استند های فروشگاهی، متریال های نوشته شده هستند.

استند فروشگاهی کلاچ

نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی استند

  • اتوکد (Autocadm) جهت تهیه نقشه های دو بعدی و سه بعدی اجرایی و تولید استند
  • تری دی مکس (3D Max) جهت تهیه مدا سه بعدی استندو تصویر واقعی از استند
  • سالید ورک (Solid work) و کتیا (Catia) جهت تست و تشخیص ایستایی و تحمل وزن استند

 

انواع استندهای فروشگاهی بر اساس نوع محصول

از استند های فروشگاهی در مکان های متفاوت و نمایش محصولات متفاوتی می توان استفاده کرد. گاهی همین موضوع اساس اسم گذاری استند و دسته بندی آن ها می شود. برای مثال موارد زیر را می توان نام برد که هر کدام استند فروشگاهی مخصوص خود را دارند که به شکلی ویژه طراحی شده و به همین نام نیز در بازار شناخته می شوند.

  • استندهای آرایشی بهداشتی
  • استندهای البسه
  • استندهای عینک
  • استند کاتالوگ و بروشور
  • استند روزنامه ای
  • استندهای محصولات الکتریکی (مثلا استند شارژر)
  • استند لوازم یدکی (مثلا استند لاستیک)
  • انواع استندهای فروشگاهی بر اساس محل استفاده

علاوه بر محصولی که در استند نمایش داده می شود، مکان استفاده از این ابزار نیز می تواند به عنوان یک پایه برای نام گذاری و دسته بندی استندهای فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیرد.

  • استندهای فروشگاهی
  • استندهای داروخانه ای
  • استندهای سوپر مارکتی
  • استندهای فروشگاه های زنجیره ای
  • استندهای کتابخانه ای

 

کلام آخر

استفاده مناسب از استندها، علاوه بر ایجاد طراحی مناسب در چیدمان، نظمی قابل توجه را ایجاد می‌ کند که در محیط‌ های فروشگاهی امکان انتخاب را برای مشتریان ساده می ‌کند.

استند های فروشگاهی، از مهم ترین اقلام نقطه فروش می ‌باشند. خلق یک استند خلاقانه، جذاب و کاربردی، از مرحله شناخت دقیق نیاز مشتری آغاز می ‌شود. خروجی این شناخت همراه با مشاوره صادقانه و تخصصی به مشتری و ساخت نمونه اولیه استند مناسب پیش از مرحله تولید استند های فروشگاهی است.

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

شنبه, 25 دی 1400 / منتشر شده در اخبار و مقالات
استندهای فروشگاهی محصول

استند های فروشگاهی

استند ها، ابزار هایی هستند که به منظور نمایش بهتر محصولات از آن استفاده می شود. استند ها انواع مختلف با جنس های مختلف دارند که کاربردهای مختلفی را شامل می شوند.

انواع استند فروشگاهی بر اساس اندازه

استند های فروشگاهی در اندازه ها و کیفیت های متفاوت تولیدمی شوند. ولی در حالت کلی این ابزار بر اساس ابعاد به دو دستۀ کلی تقسیم بندی می شود.

  • استندهای رومیزی

با توجه به کاربرد های مشخص، ابعاد استند های رومیزی کوچک تر بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند. از این استند ها برای نمایش محصولات با وزن پایین استفاده می شود. اغلب استند های رومیزی با عرض 120 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر است. البته بسته به انتخاب مشتری می توان عرض و ارتفاع آن را به 150 تا 180 سانتی متر نیز تغییر داد.

  • استندهای ایستاده

استند های ایستاده بر روی زمین قابل استفاده هستند. این نوع از stand ها در طرح ها و ابعاد متفاوتی قابل تولید هستند. با توجه به جنس استند و شکل طراحی، می توان از آن برای محصولات گوناگون بهره برد. انواع استند­ ایستاده براساس مواد ساخت عبارتند از:

  • استند ایستاده فلزی
  • استند ایستاده چوبی (استند ام دی اف)
  • استند ایستاده کارتن پلاست
  • استند ایستاده پلکسی
  • استند ایستاده تزریقی
  • استند دیواری

استند دیواری از جمله استندهای تبلیغاتی است که ا در فضا هایی با بازخورد بالا ازجمله در کنار قفسه محصول و نصب بر روی دیوار، بسیار مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته اند.

استند های دیواری، ایستاده و رومیزی خود شامل زیر مجموعه های گسترده ای هستند که بر پایۀ شکل چیدمان محصول، ابعاد استند و نوع آن مجدداً نام گذاری می شوند.

 

انواع استند فروشگاهی بر اساس نوع محصول و محل استفاده

از استند فروشگاهی در مکان های متفاوت و نمایش محصولات متفاوتی می توان استفاده کرد. گاهی از همین موضوع اساس اسم گذاری است. برای مثال استند آرایشی بهداشتی، استند سوپرمارکت ، استند لباس، استند عینک، استند محصولات الکتریکی و …

علاوه بر محصولی که در استند نمایش داده می شود، مکان استفاده از استند نیز می تواند اساس نام گذاری و دسته بندی استند های فروشگاهی مورد استفاده باشد. معروف ترین استند های فروشگاهی استند های داروخانه ای، استند های سوپر مارکتی، استند های فروشگاه های زنجیره ای و استند های کتابخانه ای هستند.

ویژگی های مطلوب استند رومیزی

استند فروشگاهی رومیزی

استند رومیزی تولیدی رادکو

  • کوچک بودن

استند رومیزی تبلیغاتی با طراحی دلخواه و با هزینه کم در غرفه نمایشگاهی و فروشگاهی کاربرد دارد. استند رومیزی به علت محدودیت در فضا برای غرفه نمایشگاهی بسیار کاربردی است.

در نمایشگاه ها با توجه به محدودیت های مالی و امکانات استفاده از استند های رومیزی به جای استند های تبلیغاتی بزرگ می تواند با هزینه کمتر و اشغال همان فضای کم، جزئیات و اطلاعات بالایی را در خود جای دهد. بنابراین قابلیت استفاده در مکان کوچک را داراست.

  • بارگذاری و جاگذاری سریع

نصب و مونتاژ اغلب استندهای نمایشگاهی زمان بر است و می تواند فرساینده باشد. از آنجا که زمان مناسب برای ارائه محصول به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل بهتر است این زمان را صرف بازاریابی و تبلیغات محصول نمود و نه مونتاژ استند. لذا استند تبلیغاتی رومیزی با توجه به نصب و جاگذاری آسان، گزینه ی مطلوبی است.

  • قابلیت درج اطلاعات با جزییات بیشتر

در مراکز پر رفت و آمد مانند ادارات، بیمارستان که مراجعین زیادی حضور دارند، استند رومیزی که مخاطبین از نزدیک به آن نگاه کنند و اطلاعات و جزئیات بیشتری را دریافت کنند مزیت بزرگی محسوب می شود و علاوه بر آن می توان تصاویر موجود روی استند را تغییر داد. این قابلیت خاص باعث شده تا استند تبلیغاتی رومیزی برای استفاده در مکانهای مختلف کم هزینه و پرطرفدار باشد.

  • جلوه ظاهری زیبا و بی نظیر

بسته به نحوه استفاده و درخواست مشتری می توان طراحی گرافیکی زیبا و جذابی روی استند رومیزی چاپ کرد تا از نظر تبلیغاتی بیشتر به چشم بیاید و در بازاریابی تاثیر فوق العاده داشته باشید. همچنین برای استند تبلیغاتی رومیزی تاشو و پانلی، تصاویر گرافیکی سفارشی قابل چاپ می باشد.

  • هزینه کم بسته بندی فشرده و نگه داری ساده آن

استند های رومیزی با اشغال فضای کم را حتی می توان در فروشگاه کوچک خانگی هم. به راحتی نگه داری کرد. به طوری که شرکت های معتبر اغلب چندین استند رومیزی برای شعب خود در سرتاسر کشور تهیه می کنند تا در زمانی اندک و بدون نیاز به حمل و نقل بتوانند در تمام فروشگاه های خود محصولاتشان را به نمایش بگذارند.

  • دوام بالا و وزن سبک

یکی از مهمترین ویژگی های استند های رومیزی وزن کم استند و نگه داری ساده آن است. حمل و نقل راحت و جنس سبک و محکم و با دوام ویژگی مهمی برای استند رومیزی است. به طوری که می توان بدون نگرانی از خرابی و آسیب دیدگی محصولات در زمان برگزاری نمایشگاه و غرفه از استند رومیزی استفاده کردد. همچنین می توان برای نمایشگاه بعدی، از استند رومیزی به راحتی نگهداری کرده و حتی محصولات بیشتری را عرضه کرد.

ویژگی های مطلوب استند ایستاده

استند فروشگاهی ایستاده

استند فروشگاهی ایستاده تولیدی رادکو

  • امکان کاربرد بیشتر

استند ایستاده، یکی از پرکاربردترین و موثرترین نوع از انواع استند های­ تبلیغاتی محسوب می ‌شود، که هم در فضای درونی و هم در فضای بیرونی قابل استفاده است.

  • تاثیر تبلیغاتی فزاینده

استند­های تبلیغاتی ایستاده به دلیل ابعاد بزرگ ‌تری که نسبت به دیگر انواع استند ­های تبلیغاتی، تاثیر بیشتری در معرفی محصول و اثرگذاری بر مخاطب دارد. در تبلیغات فروشگاهی نیز استند ­های ایستاده در نقش راهنمایان خرید برای خریدار عمل می ­کنند و در گزینش نهایی کالا توسط مشتری تاثیر مهمی دارند.

همچنین طراحی استند­ های تبلیغاتی ایستاده، با استفاده از لوگو و نام شرکت، همراه با ترفندهای گرافیکی برای جذب مشتری، کاری بسیار حرفه ­ای و تخصصی است که توسط کارشناسان خبره و طراحان حرفه ­ای در این زمینه می تواند فراهم شود.

 

ویژگی های مطلوب استند دیواری

استند های دیواری همانند استند های رومیزی دارای ویژگی نصب و راه اندازی سریع و همچنین حمل و نقل آسان است. علاوه بر این استند های دیواری سطح تبلیغات وسیعی برای معرفی محصولات فراهم می کنند.

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

 

چهارشنبه, 03 اردیبهشت 1399 / منتشر شده در اخبار و مقالات
استند فروشگاهی

شرکت رادکو تولید کننده انواع استند فروشگاهی با مواد اولیه مختلف می باشد. در مقاله زیر به معرفی و کاربرد استند فروشگاهی اشاره میشود.

 

استند فروشگاهی چیست و در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟

استند فروشگاهی نوعی از تبلیغات فروشگاهی میباشد که به آن POP advertising ویا اصطلاحا “تبلیغات در نقطه خرید” گفته میشود که هدف آن جلب توجه مشتری به محصولی خاص میباشد.

 

در واقع استراتژی های تبلیغاتی در فروشگاه هاست که مشتری را به سمت خرید هدایت میکند.

 

این نوع تبلیغات در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.علت این امر نقش اساسی آن در هدایت و ترغیب مشتری در فروشگاه است. طبق آمار انجمن بین المللی تبلیغات در نقطه خرید 75% از تصمیمات خرید مشتری در همان فروشگاه صورت میپذیرد. می پذیرد

در سالهای اخیرخُرده فروشان و مغازه داران نیز در کنار کالای پیشنهادی ، استند آن را نیز از تامین کننده طلب میکنند.

 

هدف استند فروشگاهی فلزی ایستاده ایجاد جاذبه، شور و اشتیاق و درکل یک سری فرآیند های ذهنی است. علاوه بر رنگ، نوشته و گرافیک و سایر مشخصات یک شی تزیینی و دکوراتیو، باید کاملا با ارائه اطلاعات درباره کالا، مقادیر مشخصی از هر نوع کالا را در خود جای دهد.

 

از مشخصات یک استند کاتالوگ ایستاده و استند فروشگاهی خوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • طراحی خوب به عنوان یک شئ دکوراتیو و تزئینی در فروشگاه
  • کم جا وسبک و با قابلیت جابجایی آسان
  • مونتاژ و دمونتاژ کردن آسان
  • -دادن اطلاعات کافی و برانگیزنده به مشتری جهت خرید
  • مشتری پسند بودن یا user friendly

 

باتوجه به عرضه انواع استندها به مغازه ها، استندی که رضایت مغازه دار را در پی داشته یاشد و به فروش بیشتر او کمک کند در مغازه او به خوبی جای میگیرد.

 

بسته به نیاز مشتری و همچنین چگونگی کالا، استند فروشگاهی در انواع زیر ارائه میشود

 

  • استند ایستاده
  • استند رومیزی
  • استند دیواری و آویز
  • استند لبه طبقات

 

وقتی محصول درون یک استند خاص ارائه میشود، به کالا ارزش می بخشد و آنرا از سایر محصولات جدا می نماید ، همچنین محصولی که جای آن در فروشگاه مشخص و چیده شده باشد، جهت مشتریان آن محصول بسیار قابل دسترس و شانس خرید محصولات مشابه را بشدت کاهش میدهد.

از دیر باز تامین کالا و مایحتاج مردم در تمامی نقاط دنیا تجارت پرسودی محسوب می شود، لذا این امر در ایران نسبت به سایر نقط دنیا تفاوتهایی دارد.

 

خرده فروشی در دنیا

هم اکنون خرده فروشی عمدتا از طریق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای انجام می شود.

از دلایل موفقیت فروشگاه های زنجیره ای بزرگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  1. خرید مایحتاج چندروزه در یک نوبت
  2. خرید اجناس مورد نیاز با تنوع بسیار زیاد، قیمت مناسب و گاهی اوقات تخفیف دار و با کیفیت

 

فروشگاه های بزرگی نظیر

  • Walmart و Krogel در آمریکا
  • Carrefour در فرانسه
  • Metro در آلمان
  • و Tesco در انگلستان

از جمله فروشگاه های بنام در صنعت خرده فروشی با شعب فراوان در سراسر دنیا میباشند.

 

خرده فروشی در ایران

با اینکه در سالهای اخیر، فروشگاه های بزرگی نظیر شهروند، رفاه، هایپر استار، هایپرمی و… در ایران رشد چشمگیری داشته اند، اما کماکان فروشگاه های خرده فروشی کوچک نیز به رشد خود ادامه میدهند. از علل این امر میتوان به بافت شهری و وجود ملک های تجاری کوچک و همچنین عدم نهادینه بودن فرهنگ خرید منظم در مردم ایران اشاره کرد. از سوی دیگر فروشگاه های کوچک در شرایط اقتصادی نامناسب بیشتر دوام میاورند.

 

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

سه‌شنبه, 12 فروردین 1399 / منتشر شده در اخبار و مقالات
کارتن پلاست استند

در ساخت استند میتوان از مواد اولیه مختلفی استفاده کرد شرکت رادکو تولید کننده انواع استند با مواد اولیه مختلف می باشد. در مقاله زیر به اصلیترین آنها اشاره میشود.

استند فروشگاهی فلزی

استند کاتالوگ – فلزات به خاطر استحکام بالا و قیمت ارزان و همچنین با داشتن طیف وسیعی از فرآیند های شکل دهی، متداولترین مواد برای استفاده در استند تبلیغاتی میباشد. فولاد کم کربن(آهن) و آلومینیم در بین فلزات بیشترین کاربرد را در این زمینه دارد.

فلزات در شکل های مختلفی نظیر انواع پرو فیلها و ورق و مفتول کاربرد دارند.

 

استند چوبی و استند ام دی اف

چوب نیز به خاطر سبکی و درعین حال زیبایی استفاده وسیعی در استند سازی دارد. MDF یا Medium Density Fiberboard رایج ترین جنس از این نوع میباشد.

 

استند پلکسی گلاس

PMMA با نام تجاری پلکسی گلاس در ساخت استند کاربرد فراوان دارد.

 

استند کارتن پلاست

ورقهای فلوت دار پلیمری یا اصطلاحا کارتن پلاست نیز در ساخت استند استفاده میشوند، ولی دوام کم و تغییر شکل ظاهری پس از گذشت زمان از معایب این جنس میباشد.

 

استند پلیمری

سایرپلیمرها مثل ABS، PE، PVC نیز در ساخت استند کاتالوگ ایستاده بکار میروند.

 

استند با جنس کاغذ،مقوا و کارتن

کاغذ وزن سنگین و مقوا یا Cardboard  نیز در ساخت بعضی استندها استفاده میشود. قابلیت چاپ 4 رنگ و افست از ویژگیهای منحصر به فرد این جنس میباشد. مشکل آن دوام کم میباشد.

 

جهت ثبت سفارشات میتوانید با شرکت رادکو در ارتباط باشید

۰۲۱-۲۲۵۸۳۴۹۷

 

سه‌شنبه, 12 فروردین 1399 / منتشر شده در اخبار و مقالات

مراحل کار

1-شناخت نیاز مشتری

-ابتدا باید نوع محصول و چگونگی آن، انواع مختلف محصول ،نوع بسته بندی، ابعاد و وزن آن مشخص شود.

– محصول در کدام فروشگاههاعرضه میشود

-ماهیت محصول برای عرضه در کدام فروشگاهها ست. برای هر کدام از فروشگاههای خواروبار فروشی، داروخانه ها، فروشگاههای لوازم خانگی، فروشگاههای لوازم خودرو، ……. نوع خاصی از استند مناسب است.

– کدام محل برای قرار گیری استند در فروشگاه مناسب است. استند ایستاده ، استند رومیزی، استند دیواری و آویز کدامیک برای محصول مناسب است.

2- طراحی استند

با توجه به موارد بالا و همچنین المانهای گرافیکی نظیر لوگو طراحی اولیه به صورت نقاشی و اسکچ های دستی به مشتری عرضه میشود .پس از اعمال نظریات مشتری و تغییرات، شکل و نمای دکوراتیو استند با بهره گیری از نرم افزارهای AutoCAD  و 3d Max آماده میشود تا نمای استند برای مشتری بیشتر قابل حس گردد.

پس از تایید شکل و نمای استند، نوبت به طراحی اجزا استند از لحاظ مقاومت مکانیکی و انتخاب مواد اولیه میرسد. این طراحی توسط نرم افزارهای CATIA یا SOLID WORKS صورت میگیرد. استند در این نرم افزارها بارگذاری شده تا ایستایی آن در شرایط استفاده آزمایش شود. معمولا در طراحیها ضریب ایمنی یا safety factor، 3 در نظرگرفته میشود. به این مفهوم که استند تحمل 3 برابر وزن محصولات را داراست.

در مرحله طراحی باید از یک سو از مواردی که طرح را پیچیده و هزینه و زمان تولید را بالا میبرد، پرهیز کرد و از سوی دیگر با ارائه طرحهای بدیع و منحصر به فرد، جذابیت استند و نهایتا فروش بیشتر محصولات را تضمین کرد.

طراحی خوب باعث میشود که نه تنها استند تبلیغاتی شما در میان رقبا متفاوت باشد، بلکه حاوی پیام شما به مشتری باشد.

3-ساخت استند و نمونه سازی

پس از تایید طرح نوبت به مرحله نمونه سازی یا prototyping  میرسد. یک نمونه از استند ساخته میشود و با چیدن محصولات در آن، استندبه صورت عملی مورد آزمایش قرار میگیرد. با اعمال تغییرات احتمالی ، طرح نهایی استند تبلیغاتی برای تولید آماده میشود.

4- تولید استند

تولید انبوه یا Mass production، با بهره گیری از روشهای تولید و ماشین آلات آلات پیشرفته صورت میگیرد.

روش تولید صحیح و استفاده از قید و بندها (jig &fixtures) این امکان را فراهم میاورد که تولید با کیفیت ، با حداقل هزینه و در سریعترین زمان ممکن انجام پذیرد.

مجموعه رادکو با بهره گیری از ماشین آلات ذیل ، قادر به تولید انواع استند ها از مواد اولیه مختلف میباشد.

  • دستگاه پانچ
  • دستگاه خم کن پرس برک
  • جوش میگ و تیگ
  • جوش نقطه ای
  • برش لیزر فلز و پلیمر
  • خم کن حرارتی مواد پلاستیکی و ورقهای پلیمری
  • چاپ دیجیتال
  • رنگ کاری الکترو استاتیک پودری
  • دستگاه وکیوم فرمینگ
  • پرسهای ضربه ای و هیدرولیک
  • دستگاه برش اره ای فلزات
  • دستگاه برش دو تیغ برای ام دی اف و چوب
بالا